Volg samen met je collega’s een gratis les Pilates

23 mei 2023

Heb je zin om na een dag hard werken te ontspannen met een sportles? En zou je dat graag met je collega’s of misschien wel je hele afdeling willen doen? Medewerkers van de universiteit kunnen zich nu gratis aanmelden voor een les Pilates.

Pilates verbetert je lichaamshouding. Door de combinatie van gecontroleerde spierversterkende oefeningen en stretches wordt de wervelkolom soepel en sterk: ideaal voor medewerkers die veel bureauwerk verrichten. Daarnaast werkt de training stress verlagend en ontspannend waardoor je na een werkdag goed tot rust komt.

Data en aanmelden

• Maandag 5 juni (17.15 - 18.15)
  • Maandag 12 juni (17.15 - 18.15)
  • Maandag 19 juni (17.15 - 18.15)

De lessen vinden plaats in de Spectrumzaal in Plexus (Kaiserstraat 25). Aanmelden kan via deze link.

Dit is een initiatief van het Universitair Sportcentrum en Healthy University. Ben je benieuwd naar het verdere aanbod sportlessen? Neem dan een kijkje op de website van het USC.