Onderwijs, Organisatie

FLO workshops

18 augustus 2023

Nu iedereen druk bezig is met de voorbereidingen voor het nieuwe academische jaar, willen we er bij FLO voor zorgen dat iedereen de juiste ondersteuning krijgt voor een soepele start. Daarom organiseren we vanaf 21 augustus verschillende Engelstalige workshops.
De sessies zijn bedoeld voor alle medewerkers van FGGA (academisch en niet-academisch).

Om je in te schrijven voor de sessie kun je een e-mail sturen naar FLO@FGGA.Leidenuniv.nl.

Dinsdag 29 augustus 2023, 13:00 uur, Wijnhaven

Tijdens deze workshop maak je kennis met de media-toepassingen voor onderwijs bij FGGA. De videocoördinator van FLO zal demonstreren hoe kennisclips op te nemen en wat te verwachten tijdens de vier fases van media creation (ontwerp, ontwikkeling, productie en implementatie). De workshop gaat ook in op de beschikbare bronnen voor (multi-)media formats.

Future Learning Office

Het Future Learning Office (FLO team) ondersteunt het gebruik van ICT systemen en tools in het onderwijs binnen deze faculteit. FLO is onder andere het eerste aanspreekpunt voor Brightspace en verantwoordelijk voor de videopnames in de collegezalen.

FLO - ICT in het Onderwijs