ICT, Onderwijs

Kom naar de Meetup AI in Education @ FSW

18 september 2023

Ben je FSW docent en wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom AI in het onderwijs? Kom dan naar onze meetup op donderdag 21 september! We praten je bij over de laatste technologische en didactische ontwikkelingen en je kunt in gesprek met collega-docenten en ondersteuners over uitdagingen en best practices.

In de meetup van 21 september zoomen we in op de informatievoorziening en communicatie naar studenten over het gebruik van AI. We kijken daarbij naar voorbeelden binnen en buiten onze universiteit. Uiteraard is er ook ruimte voor eigen inbreng van deelnemers.

De meetup vindt plaats van 16.00-17.00 uur in 1B.09. Opgeven is niet nodig, maar wel gewenst.

In 2023-2024 organiseert SOLO in samenwerking met LLInC maandelijkse bijeenkomsten over AI in het onderwijs.

Bekijk alle data en geef je op

Let op:

Deze meetups zijn alleen voor FSW-medewerkers.