Meld je nu aan voor de International Experience Week van 9 t/m 13 oktober

21 september 2023

Wil jij ontdekken wat internationalisering bij de Universiteit Leiden voor jou kan betekenen op het gebied van carrière en persoonlijke groei? Verbreed jouw blik en verken de wereld tijdens de International Experience Week.

Wanneer: 9 - 13 oktober 2023, voornamelijk tussen 16.00-21.00.
Waar: De meeste sessies vinden plaats in het Kamerlingh Onnes Gebouw, sommige worden online aangeboden.
Wat: Internationaliseer jouw eigen carrière en ontdek wat de Universiteit Leiden medewerkers te bieden heeft.
Wie: Alle medewerkers en studenten zijn welkom. S
ommige sessies zijn specifiek voor studenten, maar er worden ook sessies uitsluitend voor medewerkers georganiseerd.

Sessies en netwerk events

Er wordt een breed scala aan sessies aangeboden (op locatie en online), evenals live netwerkbijeenkomsten, waarin onderstaande de revue zal passeren:

• Kick-Off Meet and Greet voor medewerkers (en studenten die geïnteresseerd zijn in uitwisseling, op uitwisseling zijn geweest en internationale studenten)
  • Internationale stafuitwisselingsmogelijkheden met partners in het buitenland
  • Optimaal benutten van universitaire netwerken en internationale samenwerkingen
  • Onderwijssubsidies

Programma en aanmelden

Het volledige programma en de registratielink zijn te vinden op de International Experience Week website. Let op: je dient je van tevoren aan te melden, dus wacht niet te lang!