Oproep nominaties Stolpianum 2024

31 oktober 2023

In 2024 wordt opnieuw de vijfjaarlijkse prijs van het Legatum Stolpianum uitgereikt ter bekroning van een aan een Nederlandse universiteit verdedigd proefschrift met een prominente ethisch-wijsgerige component. De te bekronen studie kan liggen op het gebied van de Geesteswetenschappen (daaronder begrepen de Wijsbegeerte, Godsdienstwetenschappen en de Theologie), Rechtsgeleerdheid, Sociale Wetenschappen, Wiskunde en Natuurwetenschappen of Geneeskunde.

Informatie en deadline

De eerstvolgende prijs wordt toegekend voor werk dat als dissertatie is verdedigd of in druk is verschenen in de periode van 1 januari 2019 tot en met 31 december 2023.

Nominaties dienen voor 5 januari 2024 gestuurd te worden aan: faculteitsbestuur@law.leidenuniv.nl.
Externe deadline: 14 januari 2024.

Reglement, informatie en criteria.