Uitleg over pensioen: ABP organiseert Engelstalige voorlichting voor internationale collega’s

12 maart 2024

Voor veel mensen lijkt pensioen nog ver weg, voor anderen komt het steeds dichterbij. Het is hoe dan ook belangrijk om te begrijpen hoe ons pensioenstelsel werkt en hoe jouw eigen pensioen wordt opgebouwd. Wie salaris ontvangt van de Universiteit Leiden, bouwt pensioen op bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds (ABP). De experts van ABP kunnen hier dus als geen ander meer over vertellen.

Speciaal voor internationale collega’s organiseert ABP dit voorjaar twee Engelstalige online voorlichtingssessies. Naast algemene informatie over je pensioen komen er ook onderwerpen zoals internationale waardeoverdracht en extra storten aan bod. En wat betekent het voor je pensioen als je Nederland weer verlaat?

Aanmelden

De online sessies vinden plaats op dinsdag 9 april en woensdag 15 mei van 16:00 tot 17:30 uur. Je kunt je via dit formulier aanmelden. Let op: er zijn beperkte plaatsen, dus wees er snel bij als je geïnteresseerd bent.