Comeniusprogramma 2024: Calls for Proposals

1 augustus 2023

De thema’s voor het Comeniusprogramma 2024 waren al bekend. Inmiddels zijn ook Calls for Proposals gepubliceerd op de website van het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO). Wil je meedingen naar een Comeniusbeurs om onderwijs te vernieuwen en verbeteren? Bereid dan nu je aanvraag voor!

Deadlines

De sluitingsdata van het NRO voor de intentieverklaringen zijn op 19 september 2023 voor de Teaching Fellowbeurs, op 12 september 2023 voor de Senior Fellowbeurs en op 14 september voor de Leadership Fellowbeurs. Meer informatie over de procedure, thema’s en randvoorwaarden vind je op de website van NRO: Comeniusprogramma | NRO.

LET OP: de interne deadline ligt eerder. De deadline voor Senioraanvragen en Leadershipprojecten is uiterlijk 11 augustus. Omdat elke faculteit maar één kandidaat mag voordragen voor een Senior of Leadership Fellowbeurs, vindt een interne selectie binnen de faculteit plaats. We vragen kandidaten voor deze beurzen dan ook om uiterlijk 11 augustus een voorstel op één A4 aan te leveren bij Sanne Arens via s.arens@hum.leidenuniv.nl ten behoeve van de facultaire selectie. De richtlijnen vind je op deze pagina: Ondersteuning bij aanvraag Comeniusbeurzen 2024 - Universiteit Leiden.

Ondersteuning bij je aanvraag

Voor vragen en nadere informatie kun je terecht bij Sanne Arens via s.arens@hum.leidenuniv.nl of Annebeth Simonsz via a.simonsz@hum.leidenuniv.nl van Onderwijsadvies en Kwaliteitszorg (O&K).