Universiteit Leiden

nl en

PSSC Servicepunt

Het Personeel Shared Service Centre (PSSC) verzorgt de personeelsadministratie voor de universiteit. Het PSSC is onderdeel van het Administratief Shared Service Centre (ASSC), evenals het Servicepunt. Je kunt hier terecht met al je vragen over onder andere personele regelingen, arbeidsvoorwaarden, werkgeversverklaringen en personele mutaties. Veel zaken kun je zelf beheren via Sap Selfservice.

Bij het PSSC kun je terecht voor de volgende zaken:

Informatiesessies op maat

Het PSSC biedt gespecialiseerde sessies/maatwerk aan. Je vraagt ze aan op het Helpdesk Portal. Voorbeelden zijn sessies gericht op het voorinvullen van aanvragen door secretaresses, het (in)voeren van ROG’s of het invoeren van promovendi in het Serviceplein.

Kennisbank

Naast het organiseren van informatiesessies, is het PSSC Servicepunt continu bezig haar kennisbank verder uit te breiden. Binnen de Helpdeskportal zijn allerhande praktische kennisitems toegevoegd die antwoord kunnen geven op jouw vragen en je kunnen helpen bij het opstellen van verzoeken aan het PSSC.

Met de informatie op een werkgeversverklaring (NHG) kan een hypotheekverstrekker, verhuurder of andere instantie je inkomen vaststellen. Je kunt een werkgeversverklaring aanvragen bij het PSSC Servicepunt via dit formulier in de Helpdeskportal. Het PSSC Servicepunt zorgt ervoor dat je de werkgeversverklaring zo spoedig mogelijk per e-mail ontvangt.  

Heb je een ander soort verklaring nodig? Lees dan de informatie op de Helpdesk Portal en neem contact op met het PSSC Servicepunt.

Sap Selfservice

Je kunt veel zaken zelf beheren via Sap Selfservice

Vragen of opmerkingen

Het Servicepunt handelt je vraag zo snel en efficiënt mogelijk af. Kunnen wij je vraag niet beantwoorden, dan sturen wij de vraag door naar één van de andere teams van het PSSC (Team Instroom/Uitstroom, Team Mutaties en Team Salarisadministratie).

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.