Universiteit Leiden

nl en

Hulp, ondersteuning en klachten

Heeft u hulp nodig bij het regelen van personeelszaken? Of wilt u een klacht indienen? Hieronder vindt u meer informatie en contactgegevens.

Self Service

U kunt als medewerker van de universiteit veel zaken zelf regelen via SAP Self Service. Als u iets niet kunt regelen via Self Service of als u andere vragen heeft, kunt u in de meeste gevallen terecht bij het PSSC Servicepunt.

Contact opnemen

Neem contact op:

PSSC Servicepunt of toch nog uw P&O-afdeling?

Is uw faculteit al verhuisd? Dan kunt u met vragen over uw salaris, arbeidsvoorwaarden of verlofregelingen terecht bij het PSSC Servicepunt. Zo niet, neem contact op met uw P&O-afdeling.

Klachten en vertrouwenspersonen

De universiteit streeft ernaar dat iedereen zich prettig voelt in zijn functie en werkomgeving. Als dat niet het geval is, kunt u terecht bij onze vertrouwenspersonen.

Bijvoorbeeld als u te maken krijgt met ongewenst gedrag. Of als u problemen hebt op de werkvloer. Maar ook als u vermoed dat iemand de wetenschappelijke integriteit schendt, of als u (bestuurlijke) misstanden wilt melden.

Als u het niet eens bent met een besluit kunt u een klacht indienen of bezwaar maken.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie